JANGAN PELIT, Tolong Sebarkan,1 X Sebarkan Anda Sudah Menyelamatkan Ribuan Manusia!!Terbukti Berkesan. Inilah 4 Cara Perubatan Nabi Untuk Mencegah Dan Musn4hkan Sel Kanser P4yudara.

Apakah itu kanser? Ramai sedia maklum bahawa kanser yaitu semacam penyakit yang sangat memberhaya yang berpunca dari perkembangan beberapa sel yg tidak terkawal, tidak normal dan abnormal didalam tubuh manusia. 

Bila tidak menjaga penyakit ini juga akan mengakibatkan ia makin berlarutan dan berlakunya kem4tian.

Berbagai beberapa jenis kanser, punca serta aspek penyebabnya kanser yang perlu di ambil tahu untuk mencegah penyakit ini. Beragam cara untuk mencegah kanser yang bisa kita tekuni dan kenali didunia ini.

Tetapi, tidak semuanya panduan, ubat-ubatan serta cara mencegah itu manjur untuk semuanya pesakit. Bagaimana juga kita mesti mencuba untuk menyingkirkan penyakit ini.

Perkongsian dari Dr Haji Noorul Amin Haji Abdul Rahman ini, mungkin saja juga akan membantu persoalan anda dengan salah satu jenis penyakit kanser yang sangat ditakuti wanita iaitu kanser p4yudara.

MUSNAHKAN SEL KANSER P4YUDARA DENGAN PERUBATAN NABI 

Mengikut data yang di keluarkan oleh Institut Kanser Negara dalam laporan statistik kanser dari pada th. 2007 sampai 2011 sejumlah 18 206 wanita Malaysia sudah disahkan menderita penyakit pem.bu.nuh nombor satu wanita iaitu KANSER P4YUDARA.

Ada banyak aspek resiko kanser p4yudara yang sudah dikenalpasti antaranya adalah obesiti, pengambilan pil perancang, tidak lakukan penyusuan bayi baru lahir dan banyak sekali lagi.


Diet yang banyak protein haiwan juga adalah aspek resiko yang memainkan manfaat perlu namun malangnya anda akan tidak menjumpai DIET PROTEIN HAIWAN berlebihan (excessive non vege diet) jadi aspek penyumbang kanser p4yudara dalam mana-mana buku teks atau jurnal perubatan.

Aspek diet tidak dititikberatkan dalam Perubatan Moden namun begitu dititikberatkan dalam Perubatan Nabi.

Beberapa sel kanser p4yudara bisa dihilangkan dalam masa cuma TIGA BULAN seumpamanya semua beberapa langkah yang diterangkan berikut ini dilakukan dengan benar tanpa ada putus harapan.

Cara Mencegah Kanser : 

PERTAMA

Ganti diri anda jadi SEMI VEGETARIAN iaitu cuma konsumsi makanan berasaskan haiwan (ayam, ikan, daging, makanan laut) satu minggu sekali sahaja. Makan nasi juga cuma satu minggu sekali. Baki 6 hari dalam satu minggu anda WAJIB jadi VEGETARIAN dengan cuma makan barli dengan lauk sayuran SAHAJA.



Sarapan – Bubur barli (Talbinah) yang digabung dengan biji buah kurma yang sudah jadikan serbuk (satu sudu teh)



Tengahari – Sup barli dengan sayuran (ubi bit serta labu cina pada sayuran yang begitu bermanfaat yang bisa ditambah dalam sup barli)



Malam – Biji barli yang di rebus berlaukkan sayuran yang HANYA dibuat dengan minyak zaitun.



Barli dimaksud dalam 21 hadis Nabi. Barli memiliki kandungan serat yang begitu tinggi serta indek glisemik yang begitu rendah. Sehubungan minyak zaitun, usah yakin dengan mitos yang menyebutkan minyak zaitun juga akan bertukar jadi toksik seumpamanya digunakan untuk memasak.



Berhenti pengambilan GULA PUTIH seutuhnya serta gantikan dengan gula kabung. Glukosa dalam gula putih adalah makanan untuk beberapa sel kanser jadi membesar serta membiak. Juga hentikan seutuhnya makanan dari tepung gandum dan semua makanan/minuman dalam paket/tin yang di jual di supermarket.



Janganlah kuatir dengan diet yang ketat ini. Anda ditanggung akan tidak kekurangan protein pada tubuh atau jadi malnutrisi.



KEDUA

Minum air rendaman daun inai kering. Peroleh daun inai serta keringkan di bawah panas matahari. Rendam segenggam daun inai kering dalam satu gelas air bersih serta minum keesokkannya (dalam kondisi perut kosong) sesudah ditapis. Sarapan cuma selepas DUA JAM sesudah minum air ini.



Peroleh LAPAN type herba yang dimaksud dalam kitab Qanoon Fit Tibb di mana pengalaman doktor-doktor di Arab Saudi, Pakistan dan India menunjukkan herba-herba itu memiliki kesan antikanser yang jauh lebih dari KEMOTERAPI DAN RADIOTERAPI.



Herba itu adalah (dalam bhs Inggeris) Black Seed (Habbatus Sauda), Fenugreek Seed (Halba), Garden Cress, Luban, Promegranate Grind (Buah Delima), Dill Seed (Kuaci), Basil Seed (Biji Selasih) serta Marjoram.



Setiap herba disukat dalam kuantiti-kuantiti spesifik sebelumnya digaul kesemuanya serta di ambil satu sudu teh DUA KALI SEHARI selama TIGA BULAN.



KETIGA

Pengidap kanser p4yudara WAJIB buat bekam setiap dua minggu selama TIGA BULAN. Rujuk gambar yang dilampirkan untuk ketahui titik-titik bekam untuk kanser p4yudara.



Untuk melindungi aurat, yakinkan anda cuma berbekam dengan jurubekam WANITA SAHAJA (tidak ada gosip darurat dalam hal semacam ini kerana ada ramai jurubekam wanita di Malaysia).



KEEMPAT

Kesemua langkah diatas cuma jadi ASBAB untuk kita memperoleh kesembuhan. Penyembuh yang sebenar yaitu ALLAH swt.



Jagalah amalan-amalan anda seperti solat pas pada saat dsb. Solat TAHAJJUD serta doa selepas solat tahajjud WAJIB anda lakukan selama 3 bulan sistem pengobatan ini.



Yakinkan fikiran sentiasa positif serta YAKIN bahawa anda sudah pulih seutuhnya serta beberapa sel kanser sudah MUSNAH serta LENYAP dari badan tubuh anda.



Wassalam

Dr Hj N Amin Hj A Rahman

MD



Sumber Artikel : http :// www. islamituindah. com. my/2017/03/menghindar-dan-musnahkan-sel-kanser. html

Subscribe to receive free email updates: