JANGAN PELIT, Tolong Sebarkan,1 X Sebarkan Anda Sudah Menyelamatkan Ribuan Manusia!!Terbukti Berkesan. Inilah 4 Cara Perubatan Nabi Untuk Mencegah Dan Musn4hkan Sel Kanser P4yudara.

Apakah itu kanser? Ramai sedia maklum bahawa kanser yaitu seperti penyakit yang begitu memberhaya yang berpunca dari perubahan sebagian sel yg tidak terkawal, tidak normal serta abnormal di dalam badan manusia. 

Apabila tidak melindungi penyakit ini akan menyebabkan ia semakin berlarutan serta berlakunya kem4tian.

Beragam sebagian type kanser, punca dan segi penyebabnya kanser yang butuh diambil tahu untuk mencegah penyakit ini. Bermacam langkah untuk mencegah kanser yang dapat kita jalani serta ketahui di dunia ini.

Namun, tidak semua tips, ubat-ubatan dan langkah mencegah itu mujarab untuk semua pesakit. Bagaimana juga kita harus mencuba untuk menyingkirkan penyakit ini.

Perkongsian dari Dr Haji Noorul Amin Haji Abdul Rahman ini, bisa saja saja akan menolong masalah anda dengan satu diantara type penyakit kanser yang begitu ditakuti wanita iaitu kanser p4yudara.

MUSNAHKAN SEL KANSER P4YUDARA DENGAN PERUBATAN NABI 

Mengikut data yang dikeluarkan oleh Institut Kanser Negara dalam laporan statistik kanser daripada th. 2007 hingga 2011 beberapa 18 206 wanita Malaysia telah disahkan menanggung derita penyakit pem. bu. nuh nombor satu wanita iaitu KANSER P4YUDARA. 

Terdapat beberapa segi kemungkinan kanser p4yudara yang telah dikenalpasti antaranya yaitu obesiti, pengambilan pil perancang, tidak kerjakan penyusuan bayi baru lahir serta banyak lagi.


Diet yang banyak protein haiwan juga yaitu segi kemungkinan yang memainkan manfaat butuh tetapi malangnya anda tidak akan menjumpai DIET PROTEIN HAIWAN terlalu berlebih (excessive non vege diet) jadi segi penyumbang kanser p4yudara dalam mana-mana buku teks atau jurnal perubatan.


Segi diet tidak dititikberatkan dalam Perubatan Moden tetapi demikian dititikberatkan dalam Perubatan Nabi.

Beberapa sel kanser p4yudara dapat di hilangkan dalam masa hanya TIGA BULAN semisalnya semuanya beberapa langkah yang diterangkan di bawah ini dilakukan dengan benar tidak ada putus keinginan.


Langkah Mencegah Kanser :

PERTAMA

Ganti diri anda jadi SEMI VEGETARIAN iaitu hanya mengkonsumsi makanan berasaskan haiwan (ayam, ikan, daging, makanan laut) 1 minggu sekali sahaja. Makan nasi juga hanya 1 minggu sekali. Baki 6 hari dalam 1 minggu anda WAJIB jadi VEGETARIAN dengan hanya makan barli dengan lauk sayuran SAHAJA.



Sarapan – Bubur barli (Talbinah) yang dikombinasi dengan biji buah kurma yang telah menjadikan serbuk (satu sudu teh)



Tengahari – Sup barli dengan sayuran (ubi bit dan labu cina pada sayuran yang demikian berguna yang dapat ditambah dalam sup barli)



Malam – Biji barli yang direbus berlaukkan sayuran yang HANYA di buat dengan minyak zaitun.



Barli disebut dalam 21 hadis Nabi. Barli mempunyai kandungan serat yang demikian tinggi dan indek glisemik yang demikian rendah. Berkenaan minyak zaitun, usah percaya dengan mitos yang mengatakan minyak zaitun akan bertukar jadi toksik seumpamanya dipakai untuk memasak.



Berhenti pengambilan GULA PUTIH sepenuhnya dan gantikan dengan gula kabung. Glukosa dalam gula putih yaitu makanan untuk beberapa sel kanser menjadi membesar dan membiak. Juga hentikan sepenuhnya makanan dari tepung gandum serta semuanya makanan/minuman dalam paket/tin yang dijual di supermarket.



Jangan sampai cemas dengan diet yang ketat ini. Anda dijamin tidak akan kekurangan protein pada badan atau jadi malnutrisi.



KEDUA

Minum air rendaman daun inai kering. Dapatkan daun inai dan keringkan dibawah panas matahari. Rendam segenggam daun inai kering dalam satu gelas air bersih dan minum keesokkannya (dalam keadaan perut kosong) setelah ditapis. Sarapan hanya selepas DUA JAM setelah minum air ini.



Dapatkan LAPAN jenis herba yang disebut dalam kitab Qanoon Fit Tibb dimana pengalaman doktor-doktor di Arab Saudi, Pakistan dan India menunjukkan herba-herba itu mempunyai kesan antikanser yang jauh lebih dari KEMOTERAPI DAN RADIOTERAPI.



Herba itu yaitu (dalam bhs Inggeris) Black Seed (Habbatus Sauda), Fenugreek Seed (Halba), Garden Cress, Luban, Promegranate Grind (Buah Delima), Dill Seed (Kuaci), Basil Seed (Biji Selasih) dan Marjoram.



Tiap-tiap herba disukat dalam kuantiti-kuantiti khusus terlebih dulu digaul kesemuanya dan diambil satu sudu teh DUA KALI SEHARI selama TIGA BULAN.



KETIGA

Pengidap kanser p4yudara WAJIB buat bekam setiap dua minggu selama TIGA BULAN. Rujuk gambar yang dilampirkan untuk kenali titik-titik bekam untuk kanser p4yudara.



Membuat perlindungan aurat, yakinkan anda hanya berbekam dengan jurubekam WANITA SAHAJA (tak ada isu darurat dalam soal seperti ini kerana ada ramai jurubekam wanita di Malaysia).



KEEMPAT

Kesemua langkah di atas hanya jadi ASBAB untuk kita peroleh kesembuhan. Penyembuh yang sebenar yakni ALLAH swt.



Jaga amalan-amalan anda seperti solat cocok ketika dll. Solat TAHAJJUD dan doa selepas solat tahajjud WAJIB anda lakukan selama 3 bulan system penyembuhan ini.



Optimis fikiran sentiasa positif dan YAKIN bahawa anda telah sembuh sepenuhnya dan beberapa sel kanser telah MUSNAH dan LENYAP dari tubuh badan anda.



Wassalam

Dr Hj N Amin Hj A Rahman

MD



Sumber Artikel : http :// www. islamituindah. com. my/2017/03/menghindar-dan-musnahkan-sel-kanser. html

Subscribe to receive free email updates: